fredag 10 januari 2014

Bra val vi gjort!

Blickar tillbaka och läser igenom recensioner och betyg. Visst har det enligt mig varit ett par bottennapp gällande de böcker vi läst, men på det stora hela måste jag ändå säga att vi valt väldigt bra böcker. Inte så många 5-poängare kanske; de får vi fortsätta att jaga, men många som varit riktigt bra. Jag har verkligen berikats. En god blandning karameller.

Skulle rekommendera så många från vår lista; En halv gul sol, Ögonblicket, Idioten, För mycket lycka, Dödssynden, Främlingen och säkert fler som jag missar att nämna just nu. Hittills tror jag att vi läst 23 st böcker och jag skulle säga att 3/4 av dessa håller sig på medelstrecket eller över. Jag tycker att det är bra prickat.

Nu ska jag beställa denna omgångs bok och så får vi se vad den för med sig.
//Anna



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar