fredag 8 juli 2011

Life is good...

Det är sommar, jag har semester och nära och kära runt omkring. Har drygt halva Guernseys litteratur- och potatisskalspajsällskap kvar att läsa samt en deckare som ligger och väntar. Kunde väl aldrig tro att jag skulle komma in i ett sådant här läsflow! Nästan som förr om somrarna ju. Men jag undrar varifrån jag får tiden? För dygnet har väl fortfarande bara 24 timmar, eller? Jag hoppas att jag diskar eller städar mindre nu då... :-)

Förresten så lånade jag ut Grimsruds En dåre fri till min svägerska och vän häromdagen, och den gillades!

Ha det riktigt skönt i sommar, ses snart..!

Andrea

1 kommentar:

  1. Ja, livet är härligt!!
    Att diska och städa mindre till förmån för bokläs låter som en bra prioritering. Har inte riktigt kommit in i det läsflow som jag önskar, men är på god väg :-). Om ett par veckor har vi en ny spännande bok att sätta tänderna i!
    En riktigt skön sommar till dig också och ses snart!

    SvaraRadera